Chceš být recepční v KROUPAHELÁN (otazník tam není naschvál)

Do našeho týmu hledáme recepční. Někoho, kdo bude rozdávat úsměvy a zajišťovat plynulý chod naší kanceláře.

Jsme advokátní kancelář, ve které se pořád něco děje. V týmu máme 20 lidí a spoustu květin a všichni potřebujeme tvoji péči. Recepce je u nás nejnavštěvovanější místo. Denně tudy projde spousta lidí. Mnohokrát za den se na recepci obracíme s prosbou o pomoc. Hledáme proto někoho, kdo rád pomáhá, umí věci vyřešit s úsměvem a zajistí tak plynulý provoz kanceláře.

Hledáme někoho, kdo: 

  • Je komunikativní a umí jednat s lidmi 
  • Má pozitivní přístup k životu a šíří kolem sebe dobrou náladu 
  • Umí si zorganizovat pracovní den a nevadí mu rutinní úkoly 
  • Je spolehlivý a dodržuje termíny 
  • Umí dotahovat věci do konce 
  • Rád pečuje o lidi a květiny 
  • Je všímavý 
  • Zvládá úkoly řešit okamžitě 
  • Problémy považuje za výzvy a umí se vypořádat s nenadálými situacemi 
  • Umí zařídit téměř cokoliv 
  • Se rád učí novým věcem a má smysl pro humor 

Co bude náplní tvé práce? 

  • Vítání návštěv a péče o ně 
  • Vyřizování požadavků našich lidí a klientů 
  • Přijímání a evidování úkolů  
  • Plánování termínů schůzek 
  • Příjem a odesílání pošty 
  • Přijímání telefonních hovorů, e-mailová komunikace s klienty a dodavateli, vyřizování vzkazů 
  • Příprava kávy a drobného občerstvení 
  • Vyřizování drobných administrativních úkolů 
  • Péče o květiny a naši zen zahrádku 
  • Průběžný úklid kuchyňky, jednacích místností a společných prostor 
  • Evidovat nákupy, doplňovat co schází nebo dochází 
  • Kopírování, skenování, tisk, kompletace dokumentů, zakládání spisů 
  • Vytváření šablon a formátování textů 
  • Pomoc s organizačně-technickým zajištěním workshopů, webinářů apod.  
  • Komunikace s našim technickým IT supportem a příprava počítačového vybavení k užívání

Co musíš bezpodmínečně umět?  

  • Psát pravopisně správně a bez chyb 
  • Znát perfektně balík MS Office, zejména Outlook, Excel a Word 
  • Umět anglicky 
  • Zvládat si zorganizovat práci a mít ve věcech pořádek 
  • Umět pohotově reagovat a nacházet řešení 
  • Správně vyhodnotit situaci a umět si určit priority 

Co bys měl/a zvládnout během prvních 3 měsíců? 

  • Seznámit se s KROUPAHELÁN a naší firemní kulturou 
  • Perfektně se zorientovat v náplni práce recepční a s chodem kanceláře 
  • Poznat naše lidi a jejich potřeby 
  • Poznat svého mentora/svou mentorku 
  • Vytvořit si plán rozvoje 

Během prvního roku bys měl/a? 

  • Přicházet sám/sama s nápady, jak zlepšovat chod kanceláře 
  • Navrhovat změny a zefektivňovat procesy 
  • Naučit se cíleně nové kompetence, např. v oblasti projektového řízení  

Co nabízíme? 

  • Práci na DPP 
  • Nástupní hodinovou odměnu 130 Kč 
  • Multisportku 
  • Moderní zdravé kanceláře v centru Brna 
  • Prostředí, ve kterém můžeš vyrůst 
  • Vlastního mentora a podporu v rámci rozvoje a vzdělávání 
  • Test na silné stránky a rozvoj talentů 

Jak bude výběrové řízení probíhat? 

  • Přihlas se do výběrového řízení prostřednictvím tohoto formuláře
  • Obratem dostaneš 2 úkoly ke zpracování 
  • Vše si pak pečlivě promyslíme a s vybranými uchazeči se sejdeme v našich kancelářích
 
Těšíme se na tebe! Proto neváhej a odešli přihlášku co nejdříve. 
 
Tým KROUPAHELÁN