Webinář „Uzavírání smluv elektronicky“

Přiměla vás aktuální situace k zamyšlení nad tím, jak podepisovat smlouvy nebo jiné dokumenty elektronicky? Nebo chcete jen šetřit svůj čas a české lesy? Přemýšlíte, jak udělat podepisování a správu smluv ve své společnosti co nejjednodušší a jak být v klidu, pokud druhá strana ve sporu začne tvrdit, že dokument nepodepsala? 
 
Zúčastněte se našeho webináře a zjistěte, jak můžete právně jednat a podepisovat elektronicky a co přitom musíte mít na paměti. 
 
Probereme spolu následující témata: 
  • Jaké druhy elektronických podpisů existují a na co jsou dobré? 
  • Na co je třeba myslet, když podepisujete smlouvu s obchodním partnerem? 
  • Jak elektronicky jednat s orgány veřejné správy? 
  • Jaké výhody nabízí komerční nástroje zjednodušující podepisování a správu dokumentů? 
Buďte bez obav, nezahltíme vás složitými právními formulacemi. Paragrafy přetavíme v praktická doporučení, která vám předáme srozumitelně a lidsky. Součástí webináře bude i ukázka, jak ověřit důvěryhodnost elektronického podpisu obchodního partnera a jak nejjednodušeji podepsat dokument přes často využívané komerční nástroje. 
 
Webinářem vás provede Ondřej Hanák
 
Vaše dotazy jsou samozřejmě vítány. Podrobnosti vám pošleme v potvrzení vaší registrace. 
 
Kdy a kde? 
 
Potkáme se online v úterý 12. května 2020 v čase od 10:00 do 11:00.  
 
Odkaz na webinář získáte po registraci. Registrujte se raději rychle, kapacita je omezená. 
 
Kolik to stojí? 
 
Webinář je zdarma. 
 


Společně to zvládneme!