Do našeho týmu hledáme recepční. Někoho, kdo bude rozdávat úsměvy a zajišťovat plynulý chod naší kanceláře.
Jsme advokátní kancelář, ve které se pořád něco děje. V týmu máme 20 lidí a spoustu květin a všichni potřebujeme tvoji péči. Recepce je u nás nejnavštěvovanější místo. Denně tudy projde spousta lidí. Mnohokrát za den se na recepci obracíme s prosbou o pomoc. Hledáme proto někoho, kdo rád pomáhá, umí věci vyřešit s úsměvem a zajistí tak plynulý provoz kanceláře.
Hledáme někoho, kdo:
- Je komunikativní a umí jednat s lidmi
- Má pozitivní přístup k životu a šíří kolem sebe dobrou náladu
- Umí si zorganizovat pracovní den a nevadí mu rutinní úkoly
- Je spolehlivý a dodržuje termíny
- Umí dotahovat věci do konce
- Rád pečuje o lidi a květiny
- Je všímavý
- Zvládá úkoly řešit okamžitě
- Problémy považuje za výzvy a umí se vypořádat s nenadálými situacemi
- Umí zařídit téměř cokoliv
- Se rád učí novým věcem a má smysl pro humor
Co bude náplní tvé práce?
- Vítání návštěv a péče o ně
- Vyřizování požadavků našich lidí a klientů
- Přijímání a evidování úkolů
- Plánování termínů schůzek
- Příjem a odesílání pošty
- Přijímání telefonních hovorů, e-mailová komunikace s klienty a dodavateli, vyřizování vzkazů
- Příprava kávy a drobného občerstvení
- Vyřizování drobných administrativních úkolů
- Péče o květiny a naši zen zahrádku
- Průběžný úklid kuchyňky, jednacích místností a společných prostor
- Evidovat nákupy, doplňovat co schází nebo dochází
- Kopírování, skenování, tisk, kompletace dokumentů, zakládání spisů
- Vytváření šablon a formátování textů
- Pomoc s organizačně-technickým zajištěním workshopů, webinářů apod.
- Komunikace s našim technickým IT supportem a příprava počítačového vybavení k užívání
Co musíš bezpodmínečně umět?
- Psát pravopisně správně a bez chyb
- Znát perfektně balík MS Office, zejména Outlook, Excel a Word
- Umět anglicky
- Zvládat si zorganizovat práci a mít ve věcech pořádek
- Umět pohotově reagovat a nacházet řešení
- Správně vyhodnotit situaci a umět si určit priority
Co bys měl/a zvládnout během prvních 3 měsíců?
- Seznámit se s KROUPAHELÁN a naší firemní kulturou
- Perfektně se zorientovat v náplni práce recepční a s chodem kanceláře
- Poznat naše lidi a jejich potřeby
- Poznat svého mentora/svou mentorku
- Vytvořit si plán rozvoje
Během prvního roku bys měl/a?
- Přicházet sám/sama s nápady, jak zlepšovat chod kanceláře
- Navrhovat změny a zefektivňovat procesy
- Naučit se cíleně nové kompetence, např. v oblasti projektového řízení
Co nabízíme?
- Práci na DPP
- Nástupní hodinovou odměnu 130 Kč
- Multisportku
- Moderní zdravé kanceláře v centru Brna
- Prostředí, ve kterém můžeš vyrůst
- Vlastního mentora a podporu v rámci rozvoje a vzdělávání
- Test na silné stránky a rozvoj talentů
Jak bude výběrové řízení probíhat?
- Přihlas se do výběrového řízení prostřednictvím tohoto formuláře
- Obratem dostaneš 2 úkoly ke zpracování
- Vše si pak pečlivě promyslíme a s vybranými uchazeči se sejdeme v našich kancelářích
Těšíme se na tebe! Proto neváhej a odešli přihlášku co nejdříve.
Tým KROUPAHELÁN