Hledáme juniorního koncipienta nebo koncipientku

Máme toho hodně. Vlastně čím dál víc. A tak do našich brněnských kanceláří potřebujeme dalšího koncipienta nebo koncipientku. Ideálně čerstvého absolventa, který se nebojí nastoupit do pořádně rozjetého vlaku. Někoho, kdo rychle vstřebá vědomosti, které mu rádi předáme, a kromě standardní koncipientské praxe se postupně zapojí také do našeho veřejnoprávního týmu. Zkrátka – hledáme někoho k Marošovi a Pavlovi. To jsou ti dva na fotce.

Ale popořádku… Představme si je trochu blíže! 

KDO JE MAROŠ SOVÁK? 

Náš matador na veřejné zakázky si své právní ostruhy vysloužil nejen v advokacii, ale také přímo ve státní správě. Vedl právní odbor na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, na Ministerstvu zemědělství ČR zastával pozici vedoucího oddělení metodické podpory a kontroly veřejných zakázek. V KROUPAHELÁN bude tvým mentorem, takže budeš moct čerpat z jeho více jak deseti let praxe v oboru veřejných zakázek a práva životního prostředí. Poradí ti samozřejmě i s přípravou obchodních smluv a bude to právě on, kdo tě povede na tvé dráze koncipientskou praxí.

Chceš se podívat na jeho publikace? Beze všeho, jsou zde.

KDO JE PAVEL KROUPA? 

Pavel je nejen součástí představenstva České advokátní komory a členem Rady České parkovací asociace, ale hlavně také ten KROUPA v KROUPAHELÁN. Jako zakládající partner kanceláře bude vést projekty, na kterých se budeš podílet, a podělí se s tebou o zkušenosti, které získal za roky práce na projektech v přepočtu za několik miliard korun.   

KDO JSI TY? 

Ideálně čerstvý absolvent nebo někdo s roční praxí. Nebojíš se pořádně zabrat a rychle se naučit nálož vědomostí, kterou budeš potřebovat.  

NA ČEM BUDEŠ PRACOVAT 

Přibližně půlku své koncipientury zasvětíš zlepšování se ve všech právních oblastech, na které se KROUPAHELÁN specializuje. Prohloubíš své znalosti v právu IP a IT, nahlédneš pod pokličku fúzím a akvizicím, e-commerce i GDPR. A pokud sis už našel (nebo našla) téma, které tě zajímá a chtěl/a by ses mu do budoucna více věnovat, rádi tě podpoříme v jeho rozvíjení. 

V té druhé polovině bychom tě rádi zapojili do fungování našeho týmu veřejných zakázek.  

VE VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH SE ZATÍM NEORIENTUJEŠ? 

Nevadí. Vše se pod vedením Maroše a Pavla naučíš a už brzy se vrhneš do spolupráce na projektech, na kterých dělat zkrátka chceš. 

JAKÉ TÍM MYSLÍME? 

Ty největší. Velikost trhu veřejných zakázek je ročně víc jak 700 miliard. Nebo taky 12 % z celkového HDP. Do veřejných zakázek zkrátka spadají obří projekty, které v soukromém sektoru jen tak nenajdete. Máte šanci měnit fungování celých měst a životy milionů lidí v nich. S tím přichází velká zodpovědnost, ale taky šance něco reálně změnit k lepšímu v oboru, který nutně potřeba vysokou míru inovace. A tu můžete přinést spolu s Marošem. 

Zajímají vás konkrétní projekty? V pořádku! Rozjeli jsme spolupráci na výstavbě nové chytré čtvrti Re:špitálka v Brně.  

V naší „zlaté lodi“ toho máme samozřejmě za sebou mnohem víc. Právně jsme konzultovali také výstavbu Červeného kopce, projektu kombinujícího sociální a zdravotnické zařízení pro lidi trpící Parkinsonovou či Alzheimerovou chorobou nebo onkologickým onemocněním.

Spolupracovali jsme také s Technickou správou komunikací hlavního města Prahy na zavádění zón placeného stání v Praze. Postupně jsme pro klienta řešili práva duševního vlastnictví, zakázkové právo a veřejné investice, obecné smluvní právo, správní právo, zejm. právo provozu na pozemních komunikacích i kybernetickou bezpečnost a ochranu osobních údajů. 

A co nás čeká do budoucna? Pořádná nálož stavebních předpisů a administrace dalších veřejných zakázek! 

Takže asi už chápeš, že někoho, jako jsi ty, urgentně potřebujeme. 

CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT? 

  • Šanci se učit od jednoho z nejlepších odborníků v oboru.

  • Mzdu 30 – 40 000 Kč.

  • Moderní, zdravé kanceláře v centru Brna.

  • Skvělý kolektiv lidí, kteří se chtějí učit a růst.

  • Budeš mít svého mentora a plán rozvoje.

  • Zaplatíme ti test silných stránek CliftonStrengths a poskytneme ti talentové konzultace.

  • 5 týdnů dovolené, 3 dny sickdays.

  • A všechny ty věci okolo jako dobrou kávu, čerstvé ovoce, Multisportku a mnoho dalšího.

JAK BUDE PROBÍHAT VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 

  • Pošli do 8. 3. 2022 žádost o spolupráci prostřednictvím tohoto formuláře a odpověz nám na několik otázek, představíš nám tak blíže kdo jsi a proč bys u nás chtěl/a pracovat .

  • Obratem se ti ozve naše HR manažerka e-mailem a pokud tě vybereme do dalšího kola, zašle ti odborný úkol, což je zpracování právní analýzy.

  • S vybranými uchazeči si napíšeme nebo zavoláme a domluvíme se na termínu pohovoru, kde proběhne 15minutová prezentace zpracovaného úkolu a blíže se seznámíme. 

  • Pak si vše promyslíme a proběhne ještě druhé kolo pohovorů, za přítomnosti partnerů kanceláře.

  • Pak vybereme toho nejlepšího / tu nejlepší, kdo se již brzy zapojí.

Těšíme se na tebe! Proto neváhej a odešli přihlášku co nejdříve, nejpozději však do 8. 3. 2022. wink