Současný stav a vládní opatření se výrazně dotkly světa veřejných zakázek a spolu s ním možná i vás. Chcete jako zadavatelé co nejrychleji obstarat dodávky nebo služby, které jsou v současné situaci nezbytné, ale obáváte se, abyste při tom neporušili zákon? Nevíte si rady s probíhajícím výběrovým řízením? Bojíte se, že jako dodavatelé nebudete schopni plnit své závazky?
Zúčastněte se našeho webináře. Poradíme vám, jak v nouzovém stavu zvládat zadávání a plnění veřejných zakázek efektivně a v souladu s právem.
Probereme spolu následující témata:
- Probíhající výběrová řízení - Může zadavatel změnit zadávací podmínky? Může to po něm požadovat dodavatel? Jak je to se zrušením výběrového řízení? Co dělat, když dodavatel odmítne podepsat smlouvu?
- Plnění závazků ze smluv na veřejné zakázky - Co má dělat dodavatel, pokud nestíhá plnit? Může zadavatel upravit rozsah nebo způsob plnění v již uzavřené smlouvě? Jak funguje doložka vyšší moci a co když ve smlouvě chybí?
- Postup před výběrovým řízením - Musí zadavatel zadávat zakázku podle zákona, nebo se mu může s ohledem na současnou situaci vyhnout? Jak zajistit prohlídku místa plnění?
Všechny tyto palčivé otázky během webináře postupně projdeme. Buďte ale bez obav, nemáme v plánu zahltit vás hromadou složitých právních formulací a citací zákona. Paragrafy přetavíme v praktická doporučení, která vám předáme srozumitelně a lidsky.
Webinářem vás provede Jan Sedláček, odborník na veřejné zakázky.
Vaše dotazy jsou samozřejmě vítány. Podrobnosti vám pošleme v potvrzení vaší registrace.
Kdy a kde?
Potkáme se online ve čtvrtek 2. dubna 2020 v čase od 10:00 do 10:40.
Odkaz na webinář získáte po registraci. Registrujte se raději rychle, kapacita je omezená.
Kolik to stojí?
Webinář je zdarma.
Společně to zvládneme!
Tým KROUPAHELÁN