Čeká nás po příchodu GDPR další rána do digitálního marketingu? Co bude s cookies a webovou analytikou po příchodu nařízení ePrivacy?
.Čeká nás po příchodu GDPR další rána do digitálního marketingu? Co bude s cookies a webovou analytikou po příchodu nařízení ePrivacy?
.Jak dopadá nařízení GDPR na e-mail marketing? Jak po nabytí účinnosti GDPR využívat stávající databáze zákazníků pro zasílání obchodních sdělení? A jaké jsou dopady nařízení GDPR na marketing obecně?
.Málokdy se stane, že se šest hlavních světových reklamních společností spojí dohromady, aby napsaly otevřený dopis společnosti Apple, v němž vyjádří hluboké znepokojení a žádají o přehodnocení přístupu společnosti Apple….
Lze hovořit s jistou nadsázkou (ale ne zas tak moc), že od 25. 5. 2018, kdy se stane nařízení GDPR účinným, bude jen málo lidí, kteří nebudou tzv. pověřencem pro ochranu osobních údajů (Data protection officer).
….Naše práce není jen sedění nad právními případy. Někdy také využijeme milé příležitosti a podělíme se o naše bohaté zkušenosti z praxe s firmami okolo nás.
.